iBatt Baterie, akumulatory i zasilacze  do laptopów Tel. +48 (22) 350-74-48;   (42) 203-23-71
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach od 9 do 19!
 
 
  O nas    Jak znaleźć baterię     Jak znaleźć zasilacz     Dostawa     Formy płatności     Kontakt       PL   RUS   UA  

  Baterie
  do laptopów


  Acer
  Asus
  Dell
  Fujitsu-Siemens
  HP-Compaq
  IBM-Lenovo
  iRu
  LG
  MSI
  Rover Book
  Samsung
  Sony
  Toshiba


  Zasilacze
  do laptopów


  Acer
  Asus
  Dell
  Fujitsu-Siemens
  Gateway
  HP-Compaq
  IBM-Lenovo
  iRu
  LG
  MSI
  Rover Book
  Samsung
  Sony
  Toshiba


 

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE iBatt.pl  

 Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym ibatt.pl prowadzącym przez Sprzedającego  pod adresem www.ibatt.pl.

 Właścicielem Sklepu internetowego iBatt.pl jest firma Ampersend  Sp. z o.o.  z siedzibą w Łodzi przy ulicy Duńskiej 3/5 w Łodzi,  wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000429886, NIP 9471981321, REGON 101452356, e-mail: info@ibatt.pl , Tel.: +48 (22) 350-74-48; (42) 203-23-71. Firma Ampersend Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż baterii oraz zasilaczy do laptopów za pośrednictwem Internetu.

§ 1 Zasady ogólne

1. Aby złożyć zamówienie w Sklepie iBatt.pl konieczne jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu oraz  akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

2. Korzystanie ze Sklepu internetowego Ibatt.pl  jest możliwe, gdy Klient posługuje się systemem teleinformatycznym  spełniającym następujące minimalne wymagania: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej,  Mozilla Firefox w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 11 i wyższej lub Google Chrome w wersji 17 i wyższej oraz posiada aktywny adres e-mail.

3. Wszystkie ceny towarów widniejące na stronie internetowej iBatt.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są podawane w złotych polskich.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Towarów zamieszczonych na stronie internetowej sklepu iBatt.pl, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Wspomniane wcześniej uprawnienie  nie ma wpływu na ceny towarów  występujących w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

5. Informacje dotyczące towarów (w tym również ich ceny) zaprezentowane na stronie internetowej Sklepu iBatt.pl  nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art.66 § 1 Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią  zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.

6. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie iBatt.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski za pośrednictwem importu.

 § 2 Składanie zamówień

1. Zamówienia w Sklepie iBatt.pl mogą być składane przez Kupującego przez stronę internetową www.ibatt.pl , telefonicznie (dzwoniąc pod numer telefonu 22 350-74-48 oraz   42 203-23-71) lub za pomocą e-maila info@ibatt.pl.

2. Zamówienia składane poprzez stronę internetową oraz zamówienia e-mailowe mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Złożenie zamówienia telefonicznie jest możliwe w czasie godzin pracy Sklepu internetowego podanych na witrynie Sklepu.

3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej należy wejść na stronę internetową www.ibatt.pl  oraz dokonać wyboru baterii do laptopa lub zasilacza.

4. Zamówienie Towaru przez Kupującego jest dokonywane poprzez naciśnięcie przycisku  „Kupić” przy produkcie który został wybrany przez Kupującego.

5. W celu wysłania zamówienia konieczna jest akceptacja treści niniejszego Regulaminu, podanie danych kontaktowych w tym dokładnego adresu na który ma być wysłany Towar oraz numeru telefonu i adresu e-mail oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”. 

6.  Wysłanie przez Kupującego Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

7.   Po złożeniu przez Kupującego skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze  Sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Dodatkowo Sprzedający kontaktuje się z Kupującym telefonicznie w celu zweryfikowania poprawności zamówienia.

8.  Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Kupującego e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.

9.   Kupujący ma możliwość zmiany zamówienia telefonicznie (dzwoniąc pod numer telefonu 22 350-74-48 oraz   42 203-23-71) lub za pomocą e-maila info@ibatt.pl do momentu zawarcia umowy o którym mowa w poprzednim punkcie niniejszego Regulaminu.  

§ 3 Płatność

 1.   Płatność za zamówiony towar w Sklepie iBatt może być dokonana za pomocą:

 a)   Przelewu bankowego przed dostawą. Płatności za pośrednictwem przelewu bankowego powinny być dokonywane na rachunek bankowy Sprzedającego:

 Właściciel rachunku: Ampersend Sp. z o.o.

ING Bank Śląski

Numer rachunku:  65 1050 1461 1000 0090 3013 4119

b)  Gotówki, przekazywanej osobie działającej w imieniu przewoźnika, któremu Sprzedawca powierzył dostawę zamówionego Towaru (płatność za pobraniem)

2. W przypadku zapłaty za pomocą  przelewu bankowego, należność za Towar pobierana jest jako przedpłata, co oznacza, że zamówiony towar  wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek bankowy Sklepu.

3. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych, a  należność za Towar pobierana jest podczas dostawy towaru.

4. Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, na którą składa się cena kupna zamówionego towaru oraz koszty transportu. Koszty transportu w przypadku płatności przelewem bankowym przed dostawą wynoszą 19 PLN (dla paczek maksymalnie do 30 kg), w przypadku płatności za pobraniem koszty  transportu wynoszą  23 PLN (dla paczek maksymalnie do 30 kg).

§ 4 Dostawa

1. Dostawa zamówionego w Sklepie internetowym iBatt  Towaru realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pod wskazana na zamówieniu adres  za pośrednictwem  firmy kurierskiej DHL.

2. Każda przesyłka oprócz zamówionego towaru zawiera dowód zakupu w postaci paragonu. Jeśli zamawiający w zamian za paragon chce otrzymać fakturę powinien wysłać e-maila w tej sprawie bezpośrednio po złożeniu zamówienia, podając niezbędne do wystawienia faktury dane.

3. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.

4.  Czas realizacji zamówienia zależy od wyboru rodzaju płatności oraz dostępności produktu (przy każdym prezentowanym w Sklepie produkcie zamieszczona jest informacja o jego dostępności. Adnotacja „Produkt  Dostępny” oznacza, iż towar ten znajduje się w Magazynie Sprzedającego).

5.  Zamówienie płatne za pobraniem jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia.

6.   Zamówienie płatne zwykłym przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy środki dotrą na  konto bankowe Sprzedającego lub Kupujący prześle Sprzedającemu potwierdzenie dokonania przelewu

7.  Na czas otrzymania przesyłki składa się:

a) czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

b) czas dostawy

8. W przypadku gdy produkt jest dostępny czas otrzymania przesyłki wynosi:

a) 1 dzień roboczy dla zamówień płatnych za pobraniem potwierdzonych do godziny 13

b) 2 dni robocze dla zamówień   płatnych za pobraniem potwierdzonych po godzinie 13

c) 1 dzień roboczy dla zamówień płatnych przelewem, gdy środki dotarły na konto Sprzedającego  do godziny 13 lub też Kupujący przesłał Sprzedającemu potwierdzenie dokonania  przelewu do godziny 13

d) 2 dni robocze dla zamówień płatnych przelewem, gdy środki dotarły na konto Sprzedającego po godzinie 13 lub też Kupujący przesłał Sprzedającemu  potwierdzenie dokonania przelewu po godzinie 13

9. Terminy otrzymania przesyłki ukazane w punkcie 17 mogą  ulegać zmianom w związku z okolicznościami leżącymi po stronie przewoźnika, na które Sprzedający nie ma wpływu.

10.   Po nadaniu paczki przez Sprzedającego do Kupującego wysyłany jest e-mail oraz sms z informacją o jej planowanym dostarczeniu. E-mail oraz sms zawierają również dane o wysokości kwoty pobrania w przypadku zamówień płatnych za pobraniem. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier DHL kontaktuje się  z Kupującym w celu ustalenia pory doręczenia przesyłki.

11. W przypadku gdy produkt jest niedostępny czas otrzymania przesyłki ustalany jest indywidualnie między Sprzedającym i Kupującym.  

12.  Kupujący, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności Kuriera, sporządzić protokół szkody (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać Kurier). Kupujący, jeśli ma taką możliwość powinien wykonać kopię protokołu lub spisać potwierdzenie sporządzenia protokołu podpisane przez Kuriera. Kopia protokołu lub potwierdzenia sporządzenia protokołu  wraz z ewentualną reklamacją powinny zostać niezwłocznie przesłane do Sprzedającego na adres e-mail info@ibatt.pl  lub adres pocztowy firmy Ampersend Sp. z o.o., ul. Duńska 3/5, Łódź. Oryginał protokołu szkody zabiera Kurier. W przypadku, gdy wraz ze zniszczeniem lub naruszeniem opakowania uległ zniszczeniu towar Kupujący powinien  zwrócić go wraz z dowodem zakupu Kurierowi. Koszt zwrotu uszkodzonej przesyłki ponosi Sprzedający. Nowa przesyłka zostanie wysłana do Kupującego na koszt Sprzedającego po otrzymaniu zwrotu reklamowanego towaru przez Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną  wspomnianą w punkcie 29 niniejszego Regulaminu.

13.   Koszt dostawy towaru jest uzależniony od wagi przesyłki oraz wybranego przez Kupującego rodzaju płatności.  W przypadku płatności przelewem bankowym  przed dostawą dla paczek maksymalnie do 30 kg koszt dostawy  wynosi 19 PLN, w przypadku płatności za pobraniem dla paczek maksymalnie do 30 kg koszt dostawy  wynosi  23 PLN.

14.  Przyjmując od Kuriera towar Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od momentu potwierdzenia odbioru towar staje się własnością Kupującego.

§ 5 Odstąpienie od umowy sprzedaży

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)  Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn,  w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru.

2. Jeśli Kupujący chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy powinien poinformować o tym Sprzedającego telefonicznie pod numerem telefonu  +48 (22) 350-74-48 lub (42) 203-23-71 lub  za pomocą poczty elektronicznej na adres info@ibatt.pl w terminie o którym mowa w poprzednim punkcie niniejszego regulaminu.

3.  W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobo­wiązań. Towar zwracany w ramach odstąpienia od umowy należy  odesłać  na adres firmy Ampersend Sp. z o.o., ul. Duńska 3/5, Łódź. Towar ten musi być kompletny (wraz z akcesoriami oraz instrukcją),  w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy.  Do zwracanego towaru należy dołączyć kopie dokumentu sprzedaży oraz stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpienia od umowy jest wysyłany na adres Kupującego wraz z potwierdzeniem otrzymania zamówienia.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot zapłaconej przez Kupującego kwoty zostanie dokonany za pomocą przelewu na rachunek  bankowy wskazany przez Kupującego. Zwrot nastąpi niezwłocznie  po otrzymaniu Towaru  przez Sprzedającego.  Kupującemu zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.

5. Koszt odesłania towaru w ramach odstąpienia od umowy o którym mowa w punkcie 20 ponosi Kupujący.

§ 6 Reklamacje

1.  Kupującemu  przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie iBatt w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową lub jeśli towar posiada wady fizyczne. Reklamacja może być złożona z tytułu:

a) rękojmi za wady (podstawa prawna Kodeks Cywilny)

b)                  niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),

c) gwarancji

2.  Reklamacje o których mowa powyżej należy kierować na adres e-mail  info@ibatt.pl . Po otrzymaniu od Kupującego e-maila z informacją o chęci złożenia reklamacji Sprzedający prześle Kupującemu do wypełniania formularz reklamacyjny.

3.  Po informacji zwrotnej od Sprzedającego Kupujący powinien odesłać reklamowany towar na adres firmy Ampersend Sp. z o.o., ul. Duńska 3/5, Łódź  za pośrednictwem  firmy kurierskiej DHL na zlecenie i koszt Sprzedającego. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.  Kupujący nie przyjmuje przesyłek przesłanych za pobraniem.

4. Sprzedający zobowiązuje się do  rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni  od daty dostarczenia towaru podlegającego reklamacji. 

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, reklamowany towar będzie wymieniony przez Sprzedającego na nowy pełnowartościowy lub nastąpi zwrot zapłaconej przez Kupującego kwoty na konto podane przez Kupującego w formularzu reklamacyjnym oraz zostanie wystawiona i przesłana do Kupującego faktura korygująca.

6. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedający odpowiada za niezgodność Towaru z umową dwa lata od wydania tego Towaru przez Sprzedającego pod warunkiem zawiadomienia Sprzedającego o tym fakcie przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności z umową.

7. Kupujący, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności Kuriera, sporządzić protokół szkody (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać Kurier). Kupujący, jeśli ma taką możliwość powinien wykonać kopię protokołu lub spisać potwierdzenie sporządzenia protokołu podpisane przez Kuriera. Kopia protokołu lub potwierdzenia sporządzenia protokołu  wraz z ewentualną reklamacją powinny zostać niezwłocznie przesłane do Sprzedającego na adres e-mail info@ibatt.pl  lub adres pocztowy firmy Ampersend Sp. z o.o., ul. Duńska 3/5, Łódź. Oryginał protokołu szkody zabiera Kurier. W przypadku, gdy wraz ze zniszczeniem lub naruszeniem opakowania uległ zniszczeniu towar Kupujący powinien  zwrócić go wraz z dowodem zakupu Kurierowi. Koszt zwrotu uszkodzonej przesyłki ponosi Sprzedający. Nowa przesyłka zostanie wysłana do Kupującego na koszt Sprzedającego po otrzymaniu zwrotu reklamowanego towaru przez Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną  wspomnianą w punkcie 29 niniejszego Regulaminu.

8.  Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać  mailowo pod adres info@ibatt.pl

9. Za obsługę procesu reklamacyjnego w Sklepie iBatt.pl odpowiada Specjalista ds. Obsługi Klienta.

§ 7 Gwarancja

1. Na baterie oraz zasilacze do laptopów zakupione w Sklepie iBatt.pl  Sprzedający udziela Gwarancji na okres 12 miesięcy od chwili zakupu towaru przez Kupującego. W związku z realizacją świadczeń w ramach niniejszej gwarancji, w szczególności w przypadku naprawy lub wymiany okres gwarancyjny nie ulega przedłużeniu i nie zaczyna również nowego biegu.

2. W czasie obowiązywania gwarancji Gwarant – Sprzedający  zobowiązuje się wymienić wadliwą  baterię do laptopa lub wadliwy zasilacz  na nowe w terminie 14 dni od daty dostarczenia wadliwego Towaru do Sprzedającego.

3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy Kupującego na skutek:

a)   uszkodzeń mechanicznych zawinionych przez Kupującego,

b)  niewłaściwego (niezgodnego z instrukcją obsługi dołączonej do zakupionego Towaru) użytkowania baterii lub zasilacza do laptopa,

c)  naturalnego zużycia baterii,

d)  samodzielnych napraw i przeróbek.
 

4. Reklamacje z tytułu Gwarancji należy kierować na adres e-mail  info@ibatt.pl. Po otrzymaniu od Kupującego e-maila z informacją o chęci złożenia reklamacji Sprzedający prześle Kupującemu do wypełniania formularz reklamacyjny.

5. Po informacji zwrotnej od Sprzedającego Kupujący powinien odesłać reklamowany towar na adres firmy Ampersend Sp. z o.o., ul. Duńska 3/5, Łódź  za pośrednictwem  firmy kurierskiej DHL na zlecenie i koszt Sprzedającego. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Jest to warunkiem przyjęcia Towaru do reklamacji gwarancyjnej. 

6. Sprzedający zobowiązuje się do  rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni  od daty dostarczenia towaru podlegającego reklamacji. 

7. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, reklamowany towar będzie wymieniony przez Sprzedającego na nowy pełnowartościowy lub w przypadku braku tego towaru u Sprzedającego nastąpi zwrot zapłaconej przez Kupującego kwoty na konto podane przez Kupującego w formularzu reklamacyjnym oraz zostanie wystawiona i przesłana do Kupującego faktura korygująca.

8.  Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

9. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach Gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

11. Gwarantem jest właściciel Sklepu internetowego iBatt.pl  firma Ampersend  Sp. z o.o. 

§ 8 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

3. Zgodnie z ustawą  z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz.1495) Kupujący kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju, do Sklepu w którym kupi nowy produkt. Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres firmy Ampersend Sp. z o.o., ul. Duńska 3/5, 91-204 Łódź.

4. Podmiot korzystający ze strony Sklepu internetowego iBatt.pl zobowiązany jest do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.   

5. Sprzedający oświadcza, iż dane osobowe Kupującego udostępnione Sprzedającemu w trakcie składania Zamówienia będą wykorzystane tylko i wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży na które składają się: potwierdzenie otrzymania zamówienia, weryfikacja zamówienia, potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz dostawa pod adres podany w formularzu zamówienia. Kupujący ma prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych z bazy Sprzedającego.  Dane o którym mowa w niniejszym punkcie Regulaminu są przekazywane przez Kupującego dobrowolnie.

6. Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu iBatt nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi określonych właścicieli.

7. Ochrona danych osobowych Klientów jest dla Sklepu iBatt.pl bardzo ważna. Szczegółowe zasady dotyczące ochrony danych osobowych Kupujących znajdują się na stronie internetowej Sklepu www.ibatt.pl w zakładce poświęconej Polityce prywatności.   Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu iBatt nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi określonych właścicieli.

8. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Zmiana regulaminu staje się obowiązująca w terminie 14 dni od momentu udostępnienia na stronie www.ibatt.pl zmienionego Regulaminu.  

9.  Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15.06.2013. 

     Regulamin                Gwarancja                 Polityka prywatności                             Tel. +48 (22) 350-74-48;   (42) 203-23-71         e-mail:  info@ibatt.pl